Veelgestelde vragen

ALGEMEEN

Alle bestellingen die geplaatst worden via de webshop van Largolash worden geleverd door DHL. U ontvangt per email een verzendbevestiging, nadat de bestelling vanuit ons magazijn is aangeboden bij DHL. In deze email wordt daarnaast de track & trace code vermeldt, zodat u uw bestelling kunt volgen. U kunt via de code tevens vinden hoe laat uw bestelling wordt aangeboden bij uw verzendadres.

Het kan voorkomen dat u niet thuis bent tijdens de levering. In dat geval krijgt u een niet-thuis-code in uw brievenbus.

Wanneer u vóór 23:59 besteld, zal uw bestelling de volgende werkdag bezorgd worden. In hoge uitzondering kan het voorkomen dat uw pakket vertraging oploopt. In dat geval kunt u altijd contact opnemen met ons.

U kunt ons altijd mailen met het verzoek om uw bestelling te wijzigen. In enkele gevallen is dit nog mogelijk, wanneer het pakket nog niet aangeboden is bij DHL. U kunt altijd een e-mail sturen. We proberen altijd zo snel mogelijk te reageren. Vermeld hierbij uw bestelnummer en geef aan wat er gewijzigd moet worden. Ook geldt voor annuleringen dat wij deze niet kunnen garanderen, uiteraard zullen wij altijd ons best doen!

Zodra uw bestelling is binnengekomen bij Largolash, ontvangt u een email met alle bestelgegevens.

In dit geval kunt u het best contact opnemen met de klantenservice van Largolash (support@largolash.nl). Wij hebben altijd accurate inzicht waar uw pakket zich bevindt.

BEZORGING

Noppes, Nada! Voor klanten in Nederland en België is de verzending volledig gratis.

Nadat de bestelling is aangemeld bij de vervoerder, zult u een e-mail ontvangen met track&trace code. Hiermee kunt u de bestelling volgen via de website van de vervoerder.

Het komt zelden voor dat er een pakket zoek raakt bij de vervoerder. Indien dit gebeurd kunt u ons een mail sturen op support@largolash.nl. Wij zullen met u meekijken en er voor zorgen dat er een goede oplossing geboden wordt!

RETOURNEREN

Soms kan het voorkomen dat je je bestelling tóch wilt retourneren, uiteraard is dat mogelijk! Voordat je gaat retourneren, neem altijd eerst contact op met de klantenservice (support@largolash.nl) om er voor te zorgen dat je je geld zo snel mogelijk terug ontvangt. U kunt ook simpel weg uw product retour sturen naar:


Het Arsenaal 43

1781XR, Den Helder


Vermeld hierbij altijd uw bestelnummer!

U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, hierna is dit helaas niet mogelijk (tenzij het probleem onder de garantie valt).

Wij geven uw geld terug of ruilen uw product wanneer aan de volgende voorwaarden wordt voldaan:

• Stuur een e-mail naar support@largolash.nl onder vermelding van uw bestelnummer en een korte uitleg van de reden van retourzending.

• Het verzoek moet binnen 14 dagen na de verzenddatum worden ingediend.

• De artikelen worden in dezelfde toestand teruggestuurd als waarin ze zijn verzonden, in het oorspronkelijke verpakkingsmateriaal en met alle meegeleverde accessoires.

We doen de retourverwerking altijd binnen 14 dagen. U heeft in alle gevallen uw geld terug binnen 14 dagen na ontvangst van de retour.

Helaas kunnen niet alle vragen aanbod komen op deze pagina. Mocht u nog overige vragen hebben aan Largolash, kunt u altijd contact opnemen via het contactformulier of een e-mail sturen naar support@largolash.nl